Hard work, work

Då det tar lite tid med det här att hitta ett jobb så har jag fått ett tillfälligt jobb! Jag har börjat jobbat på min pappas frus städföretag. Jag jobbar cirkus 30 % å då gör jag administrativt arbete, marknadsföring och lite sälj. Känns skönt att göra lite jobb under tiden man söker det där drömjobbet :P om inte annat så får man ju erfarenhet och saker att skriva på mitt CV :)

Det där med att söka jobb är bra jobbigt ibland. Den där känslan man har att man bara måste hitta ett jobb så man kan börja leva igen men samtidigt finns det typ inget. Den känslan är ganska jobbig. Förhoppningvis kanske det dyker upp lite fler jobb nu under hösten och har man tur kanske man hittar en riktig godbit som blir min :)

Nu ska jag sätta mig och kolla senaste avsnittet av Pretty Little Liars :) roligt värre

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0