Kräftskiva

Helgen har jag spenderat på Majsan lantställe i Kolmården! Helgen var helt fantastisk!

Fredagen bestod av grillning, lite dricka, bastu, bad och massa skratt.
Lördagen bestod av sovmorgon, sol på bryggan, åka båt, åka på den fina korven efter båten :), grilla hamburgare på bryggan, spela frågesport, skapa en snapsvisa och på kvällen blev det kräftskiva med en massa god mat, god dricka, dans och gott sällskap, senare på natten blev det även bastubad.

Att sitta och kolla på månen har jag upptäckt är väldigt rogivande :) var så himla fint där ute på landet!

Söndagen bestod av att städa, äta en helt fantastisk brunch med allt man kan tänka sig (om du ville kunde du även få chips till frukosten, haha) sen slöa vi en hel del tills alla nyktrat till och kunde åka hem.

Återigen har denna helg varit så grymt kul. Dels har jag träffat mina aussie kompisar Majsan och Bibbi och dels har jag träffat massa nya människor som var jättetrevliga.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

You need more pics!

2011-08-15 @ 22:13:06
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0