Umgås

I tisdags tog jag mitt pick och pack och åkte till min kära vän milla :) Vi gick iväg till stångebro och spela frisbeegolf med lite folk, det var mkt trevligt och jag blev bästa tjej :) jippi^^ Sen kollade vi lite film innan vi gick och la oss för att invänta morgondagen.

Kvart över sex gick vi upp för att göra hos iordning för att åka med bussen klockan 8 som skulle ta oss till Göteborg och mer exakt liseberg :) Vid bussen mötte Olle upp oss för hon skulle ju också med tihih. Det var en mycket rolig resa med massa skoj på nöjesfältet, quickpass var det bästa som vi hade då vi kunde gå före i balder kön :P tihih kändes lite lyxigt. Framemot kvällen började våra ben svika oss och vi var lagom möra. En helt underbardag med mina fina flickor! Bussresan hem var seg men tillslut var vi tillbaka i Linköping och vi gick med raska steg hem till milla för att sova :)

Dagen bestod sedan av en tripp till Skänninge marken, vilket också var trevligt men man kände av allt gående och stående från Liseberg för det tog inte lång tid innan benen vill dö igen :P. Själv köpte jag inget vilket jag är mega stolt över! tihih

De senaste tre dagarnar har varit super duper för jag har fått umgås med mina fina vänner. Det finns inget bättre än att umgås med folk man tycker om och har roligt med. Spelar ingen roll vad man gör för man har roligt ändå. Sådana vänner är de bästa vännerna anser jag, när man bara kan vara sig själv, utan press och inget krav på att man måste göra något överdrivet när man umgås :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

Åh du underbara :) ingen annan än du (och olle) kunde göra dessa dagar så bra som de har varit! <3 finaste vännen ! Och ja, du borde vara stolt över att du inte köpte något Haha själv spenderades ytterligare 600 kronor under kvällen efter marknaden för mig :/

2011-08-05 @ 00:15:28
URL: http://Mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0