Back in business!

Jim har nu flyttat ihop med sin tjej och då fick jag tillbaka mitt rum! Känns väldigt skönt måste jag säga :) I söndags åkte jag och Andreas och hälsade på Jim och Jenny i deras nya lägenhet. Jag hade glömt hur långt det är till Ulrika men men lägenheten var fin så de ska nog trivas bra där.
Andra nyheter är att pappa, Helene och Andreas ska flytta till Schweiz i slutet av Januari och bo där i 2 år. Spännande för dem tycker jag. Jag kommer då att bli typ "platschef" på Helenes företag här! Så det ska bli kul att få lite mer ansvar och lite ledar erfarenheter alltid roligt.
Sen det bästa med hela veckan är att på fredag kommer mina underbara Aussie tjejer till mig :) Längtar massor va så länge sen man träffade dem
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0