Faster

Igår fick jag reda på att jag ska bli faster! Min lilla lilla lilla lillebror Markus ska ha barn i juni typ! Tycker det är jättekul men samtidigt är jag lite orolig, han är ju bara 18 år och vet inte så mkt om livet än är han verkligen redo att ha ett barn när han själv typ är ett? Ok han kanske inte är ett barn och vissa människor mognar snabbare än andra men jag vet inte om min bror är exemplet på det.

Jag önskar dem iaf alla lycka till och jag kommer vara en extremt jobbig faster som hälsar på jämt, skämmer bort barnet och sitter mer än gärna barnvakt :) tihiih

XoXo

Kommentarer
Postat av: Millan

haha ofta "han typ är ett"

:)

Det kommer nog bli jättebra. :) Lite konstigt känns det såklart, din yngsta bror liksom, som alltid har varit så liten haha. Jag har ju dessutom knappt sett honom sedan han var typ 12.

2011-11-28 @ 12:51:03
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0