Ny header

Nu har jag tagit tag i att fixa någon form av header, har väl inte lagt ner jätte mycket energi på det men det ser bättre ut än förut iaf :)

Satt och kollade efter bilder och kom då in att kolla på bilder från Australien! Känns helt overkligt att jag varit där, allt jag gjort och upplevt och de helt fantastiska vännerna jag träffade. Allt känns så surrealistiskt. Jag hade en fantastisk tid "down under" och jag när jag kollar igenom bilderna dyker alla dessa minnen upp och jag fäller en tår. Tänk att ett kort kan frambringa så mycket känslor hos en.

Ville egentligen bara säga att jag är så lycklig över att ha varit med om det här äventyret och att jag träffade fem helt fantastiska tjejer som idag är mina närmaste vänner!

Livet är bra!
(förutom att jag varit sjuk de senaste dagarna)


Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Millan

Nu ser jag den nya headern :) vad fin!

2011-11-08 @ 06:16:36
URL: http://mammami.se
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du skaffat dej! saknar dej mucho Jöns!! puss på dej!

2011-11-08 @ 18:12:55
URL: http://martinahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0