Vilse i pannkakan

Jag är nog världens slöaste nuförtiden. Det har blivit att jag fått vara ute och städa lite mer nu så jag skiftar med att jobba på kontoret och städa. Jag är verkligen helt slut om dagarna, dels är man fysiskt trött när man har städat en hel dag men sen blir man även psykiskt trött för jag går runt och tänker på allt som ska göras på kontoret, prata med kunder och bemöta dem på bästa sätt samtidigt som jag städar. Vissa dagar är jag helt snurrig i huvudet, men men det är väl så det ska vara, förhoppningsvis ser det bra ut i lönekuvertet sen ;)

Saken blir ju inte bättre av att jag går runt och är nervös och väntar på ett svar! Hoppas!!!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0