Jobb

Känns väldigt skönt att ha ett jobb för tillfället(även om jag självklart skulle vilja hitta något som är mer inriktat på mitt jobb område). Just nu är det sjukt mycket att göra också. Dels har jag ett gäng med kontorssysslor att fixa samtidigt som jag nu också måste ut och städa för att vi har ont om personal. Men det är skönt att få jobba lite fysiskt då och då. Men efter en dag som idag när jag har bokat jobb, allmänt svarat i telefonen, planerat nästkommande dag samtidigt som jag städat och sedan åkt på kundbesök så är man rätt slö både fysiskt och psykiskt. 

Trodde inte riktigt att man kunde bli så slö men det blev jag. Tror jag blir lite extra slö när jag vet vilken helvetesdag som väntar imorgon. Mycket som ska göras på kort tid om man säger så.

Nu blir det att titta på lite fotboll innan jag somnar. Kommer nog somna tidigt idag för ska gå upp vid 5 imorgon så behövs nog en hel del sömn.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0