Tanter!

Den här veckan blir det mycket städ vilket jag tycker är kul :) Hemstäd är den roligaste städningen när man får se massa olika hem och fixa snyggt till någon, på de flesta ställen ser man också en sån himla stor skillnand vilket är kul.

Idag jobbat jag med Helene och några av kunderna vi hade var små söta tanter. Äldre personer är verkligen så tacksamt att städ hos. De är så söta och snälla  och blir så glada bara att man kommer och pratar lite med dem. Sen får man alltid beröm över hur bra man städar! Det värmer i hjärtat när man hör alla fina ord och man vet att man hjälpt dem göra vardagen lite lättare!

Idag har jag även sökt ett jobb som skulle vara super kul :)mer säger jag inte!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0