Time

Ibland springer bara tiden iväg. Sen jag började jobba känns det som att man är så upptagen hela tiden. Känner mig jätte tråkig ibland när jag inte kan umgås med mina vänner lika ofta som jag vill. Men efter en dag på jobbet är man ganska trött. Det gör det inte lättare heller att jag bor en bra bit utanför staden och man känner inte för att åka fram och tillbaka till stan när man väl kommit hem. Det gör att man hela tiden måste planera allt så man kan stanna kvar i stan.

Jag hoppas tiden går fort tills jag flyttar hemifrån igen så jag kan börja bli mer spontan och ha tid att umgås med alla fina vänner:)

Den här helgen har varit väldigt avslappnande. Inte gjort speciellt mycket bara umgåtts med familjen och laddat upp batterierna för nästa veckas jobb!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0